谢谢

Just now went to school to get some info about furthering my study to Taiwan.
My bro and parents accompanied me and blablabla...The HM talked a lot and i think it wasn't get into my parents' mind.
The secretary gave me two books to let me refer so i can make decision after referring these books.

算啦
写华语啦

=========

做工生病应该自己想办法吧
要人家大老远去同一个地方
你应该要体谅吧
算啦
我做坏人啦
坏死我
=========

很烦
都是来来去去
那几个人的唠叨
有时干脆想自己赚钱算了
我真的真的很不理解
你不理解我
我也不理解你
可是有些事情你叫我说了你也要用心听吧
如果你以为你真的知道我喜欢的是什么
那也只是你的幻想吧
就像小吴老师所说的
你只是想把自己的理想建立在我们的身上
那好?
你想要我怎样?
问了也没用
你根本不会看到

也不想说
反正你也一定会掰到你的理想去
沉默
并不是不关心
只是不想制造无谓的你的幻想
谢谢

Comments